فقط به تو فک میکنم...

وقتی نگاه میکنم به ماه توی آسمون...فک میکنی چی میبینم...بجز تو وگذشتمون...تموم این ثانیه ها فقط به تو فک میکنم...لحظه به لحظه بیصدا فقط به تو فک میکنم...

شبونه شونه های من...وقتی میشن بی تکیه گاه...فقط تورو ازم میخوان با التماس این نگاه...

 



نظرات شما عزیزان:

roshanak
ساعت17:01---28 شهريور 1392
شبیه همیم...تو توی قایق غم...من تو دریای شادی...
پاسخ: آره...ما شبیه همیم...


علی اصغر
ساعت2:42---28 شهريور 1392
من دوس ندارم اما آهنگ های مازیارو میدونی یجوری ه دخترانس طعم مرد نیمده ... تیپش شاید باعث شده ... والا اوایل خوشم میومد .



ابی هم همین طور آهنگ های قدیمیش عالی ان اما الان باش حال نمیکنم شادمهر نیز همین طور اصلا قیافشون شبیه زن ها شده ... هه



داریوشو حال میکنی چه مردونست : ) قمیشی نیز همین طور و ...
پاسخ: تیپ و قیافه ی خواننده ها زیاد برام مهم نیس...ولی در اینکه صدا و آهنگای داریوش بسیار مردانه و مغرورن شکی نیس... شاعر میگه : "مردانگی" چو شد ننگ...بر "مرد" عرصه شد تنگ...


علی اص
ساعت1:38---27 شهريور 1392
ذهنم بیشتر از اینکه خسته باشه مشغوله میفهمم ایشااله فردا پس فردا



مرسی ممنون از لطفت همین ک یبار توضیح دادی ی دنیا بود



خعلی ممنون



پستتون از فروغ بود چرا دست نوشته خودتون رو نزاشتین ؟
پاسخ: چون امشب این شعر فروغ خیلی روم تاثیر گذاشت...واقعا دلم میخواست بذارمش...شایدم نباید میذاشتم... :|


علی اص
ساعت1:21---27 شهريور 1392
منظور شما کارای ساده تر از اینایی که من گفتم بود







نخواستید بیشتر بگید کنار کشیدید ؟ ینی انقد من دور شدم از منظور شما ؟
پاسخ: تمام منظور من توی همون جمله ی اولی که وقتی راه چاره رو پرسیدین گفتم بود... اما کنار کشیدم چون حس کردم از توضیح دادن بیشتر ناتوانم فقط بیشتر گیج میکنم...


علی اص
ساعت1:12---27 شهريور 1392
ممنون اما بنظرت انتخاب همه ی کارا به راحتی انتخاب رفتن یا نرفتن ی مهمونی ه ؟

من اگ بخوام با روحم برم جلو الان تو کوه نشسته بودم ویالون میزدم

تو روستا ساده زندگی میکردم بدور از تمام تجملات و ...

بجای مهندسی کارگردانی میخوندم ...

دور بودم از همه چی ... نه از انسانیت و انسان ها (بقول شریعتی : در انزوا پاک ماندن نه سخت است نه با ارزش )

نمیگم فراری ام از انسان ها نه اگ برم دنبال روحم شاید تا آخر عمرم نتونم ازدواج کنم شاید گرسنه هم بمونم هه

دنیا طوریه که نمیشه دنبال علاقت بری خواهر


پاسخ: پس منظور منو اصلااااا متوجه نشدین...اتفاقا من از آدمایی که شما توصیف کردین متنفرم...بیخیال! من تو تفهیم کردن مسائل ضعیفم...


علی اص
ساعت0:54---27 شهريور 1392
نمیفهمم اگ ممکنه تو وب خودم توضیح بدین
پاسخ: باشه...
پاسخ: تو وبتون توضیح دادم همین الان...


علی اص
ساعت0:44---27 شهريور 1392
و اما راه چاره ؟
پاسخ: نمیدونم...فقط میدونم باید بفهمین که واقعا توی مسائل مختلف زندگیتون...چی میخواین...واقعا و درحقیقت چی بیشتر راضی تون میکنه...(امیدوارم منظورمو رسونده باشم...)


علی اص
ساعت0:39---27 شهريور 1392
پارک رجایی تهران نه من بچه تهران نیستم ... از زنجانم اما یمدت چند ماهه تو تهران کار کردم ولی پارکاش تا حالا نرفتم
پاسخ: آها...اما من با اینکه تا حالا ساکن تهران نبودم ولی اکثر پارکاش رو رفتم...! یه وقت فک نکنین خیلی ددریم! داداشم خیلی اهله...


علی اص
ساعت0:36---27 شهريور 1392
من نمیدونم چه کاری منظورتونه و خواهش کردین ک نپرسم باشه



اما در حقیقت آره ... کلا داغونم بخاطر همین کارا



علیرضا بهم میگفت : تو کارایی انجام میدی که جوابگوی روح مشتاقت نیست و بخاطر همین گاهی داغونی ...



علیرضا یکی از دوستامه که الان تو قزوین طلبه است پست "این نیز عنوان و نامی نگرفته ! " در اواخر صفحه ی اول درباره ی علیرضا نوشتم بخاطر همین اسم بردم
پاسخ: من قبلا خیلیییییی اینجوری بودم...منظورم یکی دوسال پیشه...واقعا عذاب میده گاهی آدمو...انگار خودت داری برا خودت کم میذاری...انگار خودت داری با تیغ کارات(کارهایی که ممکنه درظاهر بد نباشن و اصلا مشکلی نداشته باشن!) روح خودتو آروم آروم خراش میدی...حتی ممکنه گاهی خودت نفهمی...بنظر انسان جالب و "خوبی" میان آقا علیرضا...


علی اصغر
ساعت23:22---26 شهريور 1392
گروه سون باندم خوب میخونه



تو نترس بپرس من اگ خواستم جواب نمیدم اما تو بنا رو بزار به جواب دادن



مشکلی نداره بپرس این روزا خعلی چیزا به خعلی آدما مربوط نمیشه اما خصلت آدمی ای دیگ کنجکاویم و به اصطلاح عامیانه فوضول حتی منم دوست دارم 20 سوالی درباره ی زندگی افراد مختلفو په توام هراسی نداشته باش راحت باش با ما خواهرم



راستی در مورد همکاری در نویسندگی هم خوشحالم و تبریک میگم به خودم با اندکی اغراق
پاسخ:مرسی مرسییییی...مرسییییییییییییییییییییی! الان میام تو وبتون ازتون میپرسم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: هر چی دلم بخواد!!! ، ،

تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 | 16:7 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.